Asi každého z nás by potěšila nějaká ta výhra. Nemusela by být ani velká, ale prostě ten pocit, že jsme něco vyhráli, je sám o sobě skvělý. A pokud narazíme na soutěž, která není třeba nějak složitá, málokdo z nás se nepokusí si právě zde vyzkoušet, jestli se štěstí usměje právě na něho. A tak tomu je i v případě internetové soutěže. Pokud narazíte na nějakou zajímavou internetovou soutěž určitě neodoláte. Internet je dokonce plný soutěžních portálů, které se zaměřují na to, aby uživatelům internetu usnadnily hledání soutěží na internetu. A dokonce Vám na Váš e-mail pravidelně zasílají výpisy právě aktuálních soutěží. Tento výpis má různou formu, ale většinou pro jednoduchost obsahují přímé odkazy, které Vás přímo z e-mailu přesměrují na soutěž, jež vás zaujala. Někdy výpisy mohou nejdřív obsahovat odkazy na podrobnosti a podmínky soutěže, teprve zde je umístněn přímý odkaz na soutěž. Ale internetové soutěže se nepořádají jen proto, aby lidé mohly vyhrávat skvělé ceny nebo i malé drobnosti. Soutěže na internetu jsou prostředkem k tomu, aby se zvýšila návštěvnost webových stránek. Firmy tak můžou získat stovky a tisíce nových příchozích na stránky, ale i jejích kontaktní e-maily a souhlas se zasláním obchodních sdělení. Obchodní sdělení mohou obsahovat různé akční nabídky, o kterých by se jinak zákazník ani nedověděl. Takže správně vytvořená internetová soutěž může být velikým přínosem pro váš internetový obchod a nejen pro něj.
Soutěžíte na internetu?
Březen 10th, 2012 by